
In 10 stappen van kennismaking tot succesvolle verhuur
Van kennismaking tot verhuur: de stappen op een rij
1. Eerste contact
Als u een vakantiehuis bezit of nog een aankoop overweegt en wilt verhuren, neem dan vrijblijvend contact met ons op via telefoon, e-mail, WhatsApp of het contactformulier.
2. Ori毛ntatie
We nemen contact met u op om uw situatie en wensen te verkennen en uw vragen te beantwoorden.
3. Persoonlijke kennismaking en bezichtiging
Voor eigenaren plannen we een persoonlijke kennismaking en bezichtiging van de accommodatie. Overweegt u een aankoop? Dan kijken we afhankelijk van de situatie hoe we zoveel mogelijk relevante informatie kunnen blijven uitwisselen tot en met de aankoop, waarbij er dan ook een bezichtiging kan plaatsvinden.
4. Ondertekening van de overeenkomst
Als we besluiten samen te werken, wordt de overeenkomst getekend.
5. Intake
Na ondertekening van de overeenkomst starten we de intake. We verzamelen alle benodigde informatie over de accommodatie en zorgen ervoor dat er goede foto's beschikbaar komen.
6. Inrichting van de verhuur
Met de verzamelde informatie richten we ons boekingssysteem, onze eigen website en de boekingsportals in. Hieronder valt ook het bepalen van de verhuurprijzen.
7. Ondersteuning bij beheer en schoonmaak
Indien gewenst helpen we u bij het opzetten van beheer en schoonmaak, bijvoorbeeld door u in contact te brengen met betrouwbare dienstverleners uit ons netwerk.
8. Start verhuur
Zodra de inrichting van onze systemen, de accommodatie klaar is en ook alle beheerstaken zijn geregeld, starten we met de verhuur.
9. Begeleiding in de beginfase
We helpen u na de start om alle processen goed op gang te brengen en bieden ondersteuning waar nodig, zodat u uiteindelijk zelfstandig en met vertrouwen kunt verhuren.
10. Blijvende ondersteuning
Ook na de opstart blijven we beschikbaar voor vragen, advies en eventuele bijsturing, zodat de verhuur optimaal blijft verlopen.
Wilt u een afspraak met ons maken voor een vrijblijvende kennismaking? Neem nu contact met ons op.聽